...ΓΙΑΤΙ ΔΕΝ ΘΕΛΟΥΜΕ ΑΝΕΜΟΓΕΝΝΗΤΡΙΕΣ ΣΤΗΝ ΟΡΟΣΕΙΡΑ ΤΗΣ ΔΙΡΦΥΣ....ΓΙΑΤΙ ΕΙΝΑΙ ΜΙΚΡΟ ΤΟ ΩΦΕΛΟΣ ΚΑΙ ΜΕΓΑΛΗ Η ΚΑΤΑΣΤΡΟΦΗ... ΓIATI ΘΑ ΜΑΣ ΔΙΩΞΟΥΝ ΑΠΟ ΤΟΝ ΤΟΠΟ ΜΑΣ.... ΡΙΧΝΟΥΝ ΧΙΛΙΑΔΕΣ ΚΥΒΙΚΑ ΤΣΙΜΕΝΤΟ ΓΙΑ ΝΑ ΣΤΗΣΟΥΝ ΤΑ ΜΕΤΑΛΛΙΚΑ ΤΕΡΑΤΑ….ΑΠΛΩΝΟΥΝ ΧΙΛΙΟΜΕΤΡΑ ΚΑΛΩΔΙΑ ΜΕΣΑ ΣΤΟ ΔΑΣΟΣ…ΓΙΑΤΙ ΚΑΤΑΣΤΡΕΦΟΥΝ ΤΟΝ ΤΟΥΡΙΣΜΟ,ΤΗΝ ΜΕΛΙΣΣΟΚΟΜΙΑ,ΤΗΝ ΚΤΗΝΟΤΡΟΦΙΑ ΠΟΥ ΑΠΟ ΚΕΙ ΖΟΥΜΕ... ΔΕΝ ΜΟΙΑΖΟΥΝ ΜΕ ΑΝΕΜΟΜΥΛΟΥΣ ΟΠΩΣ ΜΑΣ ΛΕΝΕ….ΚΑΤΑΣΤΡΕΦΟΥΝ ΤΟ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ….ΚΑΤΑΣΤΡΕΦΟΥΝ ΤΗΝ ΠΑΝΙΔΑ ΚΑΙ ΤΗΝ ΧΛΩΡΙΔΑ ΤΗΣ ΟΡΟΣΕΙΡΑΣ ΤΗΣ ΔΙΡΦΥΣ ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ ΑΠΟ ΤΙΣ ΠΛΟΥΣΙΩΤΕΡΕΣ ΣΤΗΝ ΕΥΡΩΠΗ…..ΑΛΟΙΩΝΟΥΝ ΤΟ ΤΟΠΙΟ ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΣΥΣΤΑΤΙΚΟ ΣΤΟΙΧΕΙΟ ΤΗΣ ΤΑΥΤΟΤΗΤΑΣ ΜΑΣ…ΑΛΛΑΖΟΥΝ ΤΟΝ ΥΔΡΟΦΟΡΟ ΟΡΙΖΟΝΤΑ ΜΕ ΤΟΥΣ ΔΡΟΜΟΥΣ, ΤΑ ΤΣΙΜΕΝΤΑ,ΤΑ ΚΑΛΩΔΙΑ,ΤΑ ΜΠΑΖΑ…..ΚΑΙ ΟΣΟ ΝΕΡΟ ΜΕΙΝΕΙ ΤΟ ΔΗΛΗΤΗΡΙΑΖΟΥΝ ΜΕ ΤΑ ΛΑΔΙΑ ΚΑΙ ΤΑ ΑΛΛΑ ΥΛΙΚΑ….ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΟΙΚΟΛΟΓΙΚΑ ΓΙΑΤΙ ΤΑ ΥΛΙΚΑ ΤΟΥΣ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΑΝΑΚΥΚΛΩΣΗΜΑ...…Η ΑΠΕΞΑΡΤΗΣΗ ΑΠΟ ΤΑ ΟΡΥΚΤΑ ΚΑΥΣΙΜΑ ΕΙΝΑΙ ΕΛΑΧΙΣΤΗ...ΛΕΙΤΟΥΡΓΟΥΝ ΜΟΝΟ 20 ΧΡΟΝΙΑ….ΟΤΑΝ ΣΤΑΜΑΤΗΣΟΥΝ ΜΕΝΟΥΝ ΕΚΕΙ ΓΙΑ ΑΙΩΝΕΣ…..ΓΙΑΤΙ ΕΙΝΑΙ ΠΑΝΑΚΡΙΒH ΕΝΕΡΓΕΙΑ…ΓΙΑΤΙ ΤΟ ΜΕΓΑΛΥΤΕΡΟ ΑΙΟΛΙΚΟ ΠΑΡΚΟ ΣΤΗΝ ΕΥΡΩΠΗ ΑΠΑΣΧΟΛΕΙ ΜΟΛΙΣ 3 ΑΤΟΜΑ…. ΚΑΙ ΔΥΣΤΥΧΩΣ ΕΙΝΑΙ ΜΟΝΟ Η ΑΡΧΗ ..... ΓΙΑΤΙ ΔΕΝ ΘΕΛΟΥΜΕ ΤΙΣ ΑΝΕΜΟΓΕΝΝΗΤΡΙΕΣ....Οι ΑΠΕ καταστρέφουν το περιβάλλον στο όνομα της προστασίας του…….. Ακριβαίνουν το ρεύμα……. Δεσμεύουν δημόσια γη υπέρ ιδιωτικών συμφερόντων…. Δεσμεύουν τους υδάτινους πόρους και τον εθνικό πλούτο…. Οι μόνες θέσεις εργασίας που προσφέρουν είναι στις χώρες παραγωγής…. Δεν μπορούν να τροφοδοτήσουν με αυτάρκεια ηλεκτρικό ρεύμα άρα σε καμία μείωση ρύπων δεν συμβάλλουν ……. Η επιβάρυνση είναι μόνιμη και κρατάει αιώνες…… Έχουν μικρή διάρκεια παραγωγής…… Όπου μπαίνουν οι ανεμογεννήτριες έχουμε 50% μείωση του τουρισμού….. Η ΤΑΥΤΙΣΗ ΤΩΝ ΑΝΕΜΟΓΕΝΝΗΤΡΙΩΝ ΜΕ ΤΟΝ ΟΡΟ ΑΠΕ ΚΑΙ ΠΡΑΣΙΝΗ ΕΝΕΡΓΕΙΑ ΕΙΝΑΙ ΨΕΜΑ…..ΠΡΟΚΑΛΟΥΝ ΤΕΡΑΣΤΙΕΣ ΖΗΜΙΕΣ ΜΕ ΕΛΑΧΙΣΤΟ ΟΙΚΟΝΟΝΙΚΟ ΩΦΕΛΟΣ…Η ΣΥΝΕΙΣΦΟΡΑ ΤΩΝ ΑΝΕΜΟΓΕΝΝΗΤΡΙΩΝ ΣΤΗΝ ΗΛΕΚΤΡΟΠΑΡΑΓΩΓΗ ΕΙΝΑΙ ΜΗΔΕΝΙΚΗ…. ΔΕΝ ΠΡΟΣΦΕΡΟΥΝ ΕΝΑΛΛΑΚΤΙΚΗ ΕΝΕΡΓΕΙΑ ΑΛΛΑ ΜΟΝΟ ΣΥΜΠΛΗΡΩΜΑΤΙΚΗ…..ΕΧΟΥΝ ΜΙΚΡΕΣ ΔΥΝΑΤΟΤΗΤΕΣ ΚΑΙ ΠΡΟΚΑΛΟΥΝ ΑΣΤΑΘΕΙΑ ΣΤΟ ΔΙΚΤΥΟ…......................ΟΙ ΑΝΕΜΟΓΕΝΝΗΤΡΙΕΣ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΗΠΙΑ ΜΟΡΦΗ ΕΝΕΡΓΕΙΑΣ.ΑΠΟΤΕΛΕΙ ΤΗΝ ΠΙΟ ΚΑΤΑΣΤΡΟΦΙΚΗ ΕΠΕΜΒΑΣΗ ΣΤΟ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ.ΗΠΙΑ ΜΟΡΦΗ ΕΝΕΡΓΕΙΑΣ ΠΛΕΟΝ ΤΗΝ ΛΕΝΕ ΜΟΝΟ ΤΑ ΜΕΓΑΛΑ ΝΤΟΠΙΑ ΣΥΜΦΕΡΟΝΤΑ,OI ΜΚΟ ΚΑΙ ΟΙ ΓΕΡΜΑΝΙΚΕΣ ΕΤΑΙΡΕΙΕΣ ΠΟΥ ΤΙΣ ΠΟΥΛΟΥΝ.Ο ΝΟΤΟΣ ΕΙΝΑΙ ΟΙ ΜΟΝΕΣ ΤΟΥΣ ΑΓΟΡΕΣ ΚΑΘΩΣ ΣΤΗΝ ΓΕΡΜΑΝΙΑ ΣΤΑΜΑΤΗΣΑΝ ΝΑ ΒΑΖΟΥΝ ΕΝΑ ΠΤΕΡΥΓΙΟ fibreglass ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΤΙΠΟΤΑ ΤΟ ΑΝΑΚΥΚΛΩΣΙΜΟ.....Ποτέ και πουθενά τα αιολικά πάρκα δεν μείωσαν ουσιαστικά την χρήση λιγνίτη και δεν αντικατέστησαν συμβατικές μονάδες παραγωγής ενέργειας.......

Σάββατο 18 Φεβρουαρίου 2023

Απολογισμός μετά την κακοκαιρία

Απολογισμός απο τον Γρηγόρη Παπαγεωργίου.πρόεδρο Στενής


Σάββατο σήμερα 18 του μηνός τελείωσε ο εκχιονισμός της Στενής Από την έναρξη της χιονόπτωσης στη διάθεση μας είχαμε δύο μηχανήματα ένα bobcat του Γιωργος Γιαπλες και ένα JCB του Αντώνιος Ντελέκος και εκτάκτως μισή ημέρα τον caterpillar 950 του Δήμου μας. To εάν δύο μηχανήματα ήταν επαρκής για δύο οικισμούς Άνω και Κάτω Στενής ενώ κάθε βράδυ όλοι οι δρόμοι ξανά έκλειναν λόγω χιονιού, που σε πολλές περιπτώσεις ξεπερνούσε και το 1,5 μέτρο χιόνι, το μικρό πλάτος των εσωτερικών δρόμων,

τις ευπαθείς ομάδες, τα απομακρυσμένα μαντριά ανεξαρτήτως της ποσότητας ζώων της εκάστοτε μονάδος το αναφέρω γιατί σχολιάστηκε αρκετά. Η περιουσία του κάθε πολίτη είτε μικρή είτε μεγάλη είναι η περιουσία του και όφειλα να πράξω το ίδιο. Το ότι είχαμε να εξυπηρετήσουμε μεσοβδόμαδα τους επαγγελματίες του χωριού μας και τις έκτακτες επιχειρήσεις με άτομα που έπρεπε επειγόντως να μεταβούν στο νοσοκομείο καθώς επίσης άτομα που είχαν σοβαρή έλλειψη τροφής , πετρέλαιο θέρμανσης και καυσόξυλα πράγμα το οποίο σε έβγαζαν εκτός προγραμματισμού και χρόνου ο οποίος χρόνος ήταν πολύ πιεστικός και πολύτιμος αυτό είναι ένα μεγάλο ερώτημα. Χαίρομαι που επιρρίπτουν ευθύνες ολιγωρίας στον Πρόεδρο της Στενής, στο πρόσωπό μου, μου δίνεται η ευκαιρία να σας απαντήσω.Αυτά τα μηχανήματα είχα στη διάθεσή μου ανάλογα έπραξα. Συν του ότι το προηγούμενο Σάββατο το νωρίς το πρωί υπέστη βλάβη το bobcat, αμέσως ενημέρωσα τηλεφωνικά τον δήμαρχος κ. Ψαθά παρόλο που μου υποσχέθηκε αυθημερόν αντικατάσταση μηχανήματος η αντικατάσταση αυτού έγινε επιχειρησιακά την Δευτέρα το μεσημέρι με μηχάνημα της Περιφέρειας. Δεν με ενοχλεί η κριτική του πολίτη με ενοχλεί η κριτική των αιρετών ανθρώπων που έλαβαν μέρος στις εκλογές για να βοηθήσουν το χωριό μας και ενώ μπορούσαν να συνδράμουν ήταν αραχτοί στον καναπέ ( δεν αναφέρομαι σε αυτούς που δεν μπορούσαν), και τους ενοχλούσε οι βιντεοσκοπήσεις που έκανα προς ενημέρωση των κατοίκων μονίμων και μη, οι οποίοι κάτοικοι διαρκώς μου ζητούν ενημέρωση για τις περιουσίες τους και όχι μόνο, αναφέρομαι κυρίως σε αυτούς που είναι μακριά από το χωριό μας. Το εάν έδωσα το 100% της απόδοσης μου τούτο έχω να σας πω παραμέλησα την οικογένειά μου, την περιουσία μου και 72 ώρες δίχως τροφή και με πολύ ελάχιστες ώρες ύπνου. Εβλεπα καθημερινά το αυτοκίνητό μου με τεράστιες ποσότητες χιονιού στον ουρανό και δεν σταμάτησα, δεν κατέβηκα από τα μηχανήματα να καθαρίσω το αυτοκίνητό μου. Υπέστη ζημιά αξίας; άγνωστο, στο δε σπίτι μου όσα χρόνια είμαι πρόεδρος δεν έχω πραγματοποιήσει εκχιονισμό παρόλο του ότι έχω τέσσερα παιδιά μικρά, παρόλο τις πολλαπλές μετακινήσεις μου κατά την διάρκεια των εκχιονισμών και όχι μόνο. Ένα μεγάλο ευχαριστήσω τους δύο άνδρες που ήταν πάντα δίπλα μου στις δύσκολες ώρες του εκχιονισμού για την άψογη συνεργασία μας,τον αντιδήμαρχο Κορώνη Πέτρο και τον πρώην πρόεδρο της Στενής Καμαριώτη Δημήτριο μα κυρίως σας τους Στενιώτες για την υπομονή και κατανόηση που δείξατε στο πρόσωπο μου. Κλείνοντας ευχαριστώ τον Θεό που μου δίνει δύναμη σε εμένα και την οικογένεια μου.

Υ,Γ Στον λόγο της Αληθείας η πολιτική ισούται με το μηδέν

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.