...ΓΙΑΤΙ ΔΕΝ ΘΕΛΟΥΜΕ ΑΝΕΜΟΓΕΝΝΗΤΡΙΕΣ ΣΤΗΝ ΟΡΟΣΕΙΡΑ ΤΗΣ ΔΙΡΦΥΣ....ΓΙΑΤΙ ΕΙΝΑΙ ΜΙΚΡΟ ΤΟ ΩΦΕΛΟΣ ΚΑΙ ΜΕΓΑΛΗ Η ΚΑΤΑΣΤΡΟΦΗ... ΓIATI ΘΑ ΜΑΣ ΔΙΩΞΟΥΝ ΑΠΟ ΤΟΝ ΤΟΠΟ ΜΑΣ.... ΡΙΧΝΟΥΝ ΧΙΛΙΑΔΕΣ ΚΥΒΙΚΑ ΤΣΙΜΕΝΤΟ ΓΙΑ ΝΑ ΣΤΗΣΟΥΝ ΤΑ ΜΕΤΑΛΛΙΚΑ ΤΕΡΑΤΑ….ΑΠΛΩΝΟΥΝ ΧΙΛΙΟΜΕΤΡΑ ΚΑΛΩΔΙΑ ΜΕΣΑ ΣΤΟ ΔΑΣΟΣ…ΓΙΑΤΙ ΚΑΤΑΣΤΡΕΦΟΥΝ ΤΟΝ ΤΟΥΡΙΣΜΟ,ΤΗΝ ΜΕΛΙΣΣΟΚΟΜΙΑ,ΤΗΝ ΚΤΗΝΟΤΡΟΦΙΑ ΠΟΥ ΑΠΟ ΚΕΙ ΖΟΥΜΕ... ΔΕΝ ΜΟΙΑΖΟΥΝ ΜΕ ΑΝΕΜΟΜΥΛΟΥΣ ΟΠΩΣ ΜΑΣ ΛΕΝΕ….ΚΑΤΑΣΤΡΕΦΟΥΝ ΤΟ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ….ΚΑΤΑΣΤΡΕΦΟΥΝ ΤΗΝ ΠΑΝΙΔΑ ΚΑΙ ΤΗΝ ΧΛΩΡΙΔΑ ΤΗΣ ΟΡΟΣΕΙΡΑΣ ΤΗΣ ΔΙΡΦΥΣ ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ ΑΠΟ ΤΙΣ ΠΛΟΥΣΙΩΤΕΡΕΣ ΣΤΗΝ ΕΥΡΩΠΗ…..ΑΛΟΙΩΝΟΥΝ ΤΟ ΤΟΠΙΟ ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΣΥΣΤΑΤΙΚΟ ΣΤΟΙΧΕΙΟ ΤΗΣ ΤΑΥΤΟΤΗΤΑΣ ΜΑΣ…ΑΛΛΑΖΟΥΝ ΤΟΝ ΥΔΡΟΦΟΡΟ ΟΡΙΖΟΝΤΑ ΜΕ ΤΟΥΣ ΔΡΟΜΟΥΣ, ΤΑ ΤΣΙΜΕΝΤΑ,ΤΑ ΚΑΛΩΔΙΑ,ΤΑ ΜΠΑΖΑ…..ΚΑΙ ΟΣΟ ΝΕΡΟ ΜΕΙΝΕΙ ΤΟ ΔΗΛΗΤΗΡΙΑΖΟΥΝ ΜΕ ΤΑ ΛΑΔΙΑ ΚΑΙ ΤΑ ΑΛΛΑ ΥΛΙΚΑ….ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΟΙΚΟΛΟΓΙΚΑ ΓΙΑΤΙ ΤΑ ΥΛΙΚΑ ΤΟΥΣ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΑΝΑΚΥΚΛΩΣΗΜΑ...…Η ΑΠΕΞΑΡΤΗΣΗ ΑΠΟ ΤΑ ΟΡΥΚΤΑ ΚΑΥΣΙΜΑ ΕΙΝΑΙ ΕΛΑΧΙΣΤΗ...ΛΕΙΤΟΥΡΓΟΥΝ ΜΟΝΟ 20 ΧΡΟΝΙΑ….ΟΤΑΝ ΣΤΑΜΑΤΗΣΟΥΝ ΜΕΝΟΥΝ ΕΚΕΙ ΓΙΑ ΑΙΩΝΕΣ…..ΓΙΑΤΙ ΕΙΝΑΙ ΠΑΝΑΚΡΙΒH ΕΝΕΡΓΕΙΑ…ΓΙΑΤΙ ΤΟ ΜΕΓΑΛΥΤΕΡΟ ΑΙΟΛΙΚΟ ΠΑΡΚΟ ΣΤΗΝ ΕΥΡΩΠΗ ΑΠΑΣΧΟΛΕΙ ΜΟΛΙΣ 3 ΑΤΟΜΑ…. ΚΑΙ ΔΥΣΤΥΧΩΣ ΕΙΝΑΙ ΜΟΝΟ Η ΑΡΧΗ ..... ΓΙΑΤΙ ΔΕΝ ΘΕΛΟΥΜΕ ΤΙΣ ΑΝΕΜΟΓΕΝΝΗΤΡΙΕΣ....Οι ΑΠΕ καταστρέφουν το περιβάλλον στο όνομα της προστασίας του…….. Ακριβαίνουν το ρεύμα……. Δεσμεύουν δημόσια γη υπέρ ιδιωτικών συμφερόντων…. Δεσμεύουν τους υδάτινους πόρους και τον εθνικό πλούτο…. Οι μόνες θέσεις εργασίας που προσφέρουν είναι στις χώρες παραγωγής…. Δεν μπορούν να τροφοδοτήσουν με αυτάρκεια ηλεκτρικό ρεύμα άρα σε καμία μείωση ρύπων δεν συμβάλλουν ……. Η επιβάρυνση είναι μόνιμη και κρατάει αιώνες…… Έχουν μικρή διάρκεια παραγωγής…… Όπου μπαίνουν οι ανεμογεννήτριες έχουμε 50% μείωση του τουρισμού….. Η ΤΑΥΤΙΣΗ ΤΩΝ ΑΝΕΜΟΓΕΝΝΗΤΡΙΩΝ ΜΕ ΤΟΝ ΟΡΟ ΑΠΕ ΚΑΙ ΠΡΑΣΙΝΗ ΕΝΕΡΓΕΙΑ ΕΙΝΑΙ ΨΕΜΑ…..ΠΡΟΚΑΛΟΥΝ ΤΕΡΑΣΤΙΕΣ ΖΗΜΙΕΣ ΜΕ ΕΛΑΧΙΣΤΟ ΟΙΚΟΝΟΝΙΚΟ ΩΦΕΛΟΣ…Η ΣΥΝΕΙΣΦΟΡΑ ΤΩΝ ΑΝΕΜΟΓΕΝΝΗΤΡΙΩΝ ΣΤΗΝ ΗΛΕΚΤΡΟΠΑΡΑΓΩΓΗ ΕΙΝΑΙ ΜΗΔΕΝΙΚΗ…. ΔΕΝ ΠΡΟΣΦΕΡΟΥΝ ΕΝΑΛΛΑΚΤΙΚΗ ΕΝΕΡΓΕΙΑ ΑΛΛΑ ΜΟΝΟ ΣΥΜΠΛΗΡΩΜΑΤΙΚΗ…..ΕΧΟΥΝ ΜΙΚΡΕΣ ΔΥΝΑΤΟΤΗΤΕΣ ΚΑΙ ΠΡΟΚΑΛΟΥΝ ΑΣΤΑΘΕΙΑ ΣΤΟ ΔΙΚΤΥΟ…......................ΟΙ ΑΝΕΜΟΓΕΝΝΗΤΡΙΕΣ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΗΠΙΑ ΜΟΡΦΗ ΕΝΕΡΓΕΙΑΣ.ΑΠΟΤΕΛΕΙ ΤΗΝ ΠΙΟ ΚΑΤΑΣΤΡΟΦΙΚΗ ΕΠΕΜΒΑΣΗ ΣΤΟ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ.ΗΠΙΑ ΜΟΡΦΗ ΕΝΕΡΓΕΙΑΣ ΠΛΕΟΝ ΤΗΝ ΛΕΝΕ ΜΟΝΟ ΤΑ ΜΕΓΑΛΑ ΝΤΟΠΙΑ ΣΥΜΦΕΡΟΝΤΑ,OI ΜΚΟ ΚΑΙ ΟΙ ΓΕΡΜΑΝΙΚΕΣ ΕΤΑΙΡΕΙΕΣ ΠΟΥ ΤΙΣ ΠΟΥΛΟΥΝ.Ο ΝΟΤΟΣ ΕΙΝΑΙ ΟΙ ΜΟΝΕΣ ΤΟΥΣ ΑΓΟΡΕΣ ΚΑΘΩΣ ΣΤΗΝ ΓΕΡΜΑΝΙΑ ΣΤΑΜΑΤΗΣΑΝ ΝΑ ΒΑΖΟΥΝ ΕΝΑ ΠΤΕΡΥΓΙΟ fibreglass ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΤΙΠΟΤΑ ΤΟ ΑΝΑΚΥΚΛΩΣΙΜΟ.....Ποτέ και πουθενά τα αιολικά πάρκα δεν μείωσαν ουσιαστικά την χρήση λιγνίτη και δεν αντικατέστησαν συμβατικές μονάδες παραγωγής ενέργειας.......

Τετάρτη 10 Ιουνίου 2020

Ανελέητη καταστροφή του ευβοϊκού τοπίου


Σημαντική είναι η παρέμβαση του πρ. καθηγητή Βυζαντινής Αρχαιολογίας  Πανεπιστημίου Κύπρου,Δημήτρη Δ. Τριανταφυλλόπουλου για την καταστροφή του περιβάλλοντος στην Εύβοια.
Ο καθηγητής σε ένα μακροσκελές κείμενο στην ΠΡΟΟΔΕΥΤΙΚΗ ΕΥΒΟΙΑ , φυλ.852, αναλύει διεξοδικά και με πολλές λεπτομέρειες την μη αναστρέψιμη καταστροφή.


Εμείς θα αντιγράψουμε την εισαγωγή  του κειμένου:

Δεν είναι εύκολο να πολεμάς για το αυτονόητο,ιδιαίτερα σε περίοδο που η οικονομική κρίση  απειλεί να παρασύρει τα πάντα στη δίνη της! Όμως, η φύση μας χαρίστηκε άπαξ και κάθε καταστροφή της  είναι αμετάκλητη το βλέπουμε καθημερινά.Η Εύβοια διαθέτει μια φύση
εξαιρετικού κάλους και ποικιλίας αλλά και την κατάρα της άσπλαχνης καταστροφής της συνεχώς επί δεκαετίες.Υπό το προκάλυμμα μιας απουπρόθετης   "προόδου",σακατεύεται καθημερινά απο το κράτος και ιδιώτες υπενθυμίζουμε την τραγική αλλοίωση της ομηρικής Αυλίδας και του πανάρχαιου Ληλάντιου πεδίου,την ασυδοσία των μεταλλευτικών εταιριών,τη θλιβερή εικόνα τη Χαλκίδας.Δεν έχουν τελειωμό τα πάθη της.





Ποιός είναι
Ο Δημήτριος Δ. Τριανταφυλλόπουλος γεννήθηκε το 1941 στη Χαλκίδα, όπου και τελείωσε τα εγκύκλια μαθήματα, γιος φιλολόγου και αδερφός του μελετητή .Στο Πανεπιστήμιο Αθηνών χρωστάει τα πτυχία Φιλολογίας και Ιστορίας-Αρχαιολογίας, και μετά τη θητεία του στο Πολεμικό Ναυτικό τον εκεί διορισμό του ως βοηθού της έδρας Βυζαντινής Αρχαιολογίας στον αείμνηστο Καθηγητή Δημήτριο Πάλλα (16/2/1967-1973).
Στη συνέχεια εξελέγη πρώτος στην Αρχαιολογική Υπηρεσία, υπηρέτησε επί 20 έτη ως Επιμελητής και Έφορος Αρχαιοτήτων στην Εφορεία Βυζαντινών Αρχαιοτήτων στα Ιωάννινα με ευθύνη για όλη τη Βορειοδυτική Ελλάδα, Κέρκυρα και Λευκάδα, κατόπιν στην Εφορεία Κυκλάδων και τέλος στη Διεύθυνση Αρχείου Μνημείων της Κεντρικής Υπηρεσίας. Μετεκπαιδεύτηκε επί τετραετία στη Βιέννη — με υποτροφία του Ιδρύματος Herder κατόπιν προτάσεως του αείμνηστου Καθηγητή και Ακαδημαϊκού Αναστασίου Ορλάνδου— και στο Μόναχο στην Ιστορία Τέχνης, Βυζαντινολογία και Κλασική Αρχαιολογία και είναι διδάκτωρ του Πανεπιστημίου του Μονάχου. Από το 1993 έως το 2008 εξελέγη παμψηφεί και εδίδαξε ως αναπληρωτής και τακτικός καθηγητής τη Βυζαντινή και Μεταβυζαντινή Αρχαιολογία και Τέχνη στο νεοϊδρυθέν Πανεπιστήμιο Κύπρου, εξελέγη δε Κοσμήτορας της Φιλοσοφικής Σχολής (2002), παραιτηθείς σύντομα λόγω διαφωνίας του για την καταπάτηση της ακαδημαϊκής δεοντολογίας. Είναι μέλος πολλών ελληνικών, κυπριακών και ξένων επιστημονικών εταιρειών και έχει λάβει μέρος με ανακοινώσεις σε πολλά διεθνή και τοπικά συνέδρια.
Η εργογραφία του, που αριθμεί 7 βιβλία και κοντά στις 200 μελέτες σε ελληνικά, κυπριακά και ξένα περιοδικά, λεξικά πρακτικά συνεδρίων και χαριστήριους τόμους, περιστρέφεται, πέρα από άλλους τομείς, στην Εύβοια και την ιδιαίτερη πατρίδα του Χαλκίδα, την Ήπειρο, Αιτωλοακαρνανία, Ιόνια Νησιά (η μεταβυζαντινή τους τέχνη και η συνάντηση ή και σύγκρουση με τη δυτική τέχνη αποτέλεσε αντικείμενο της διατριβής του), τέλος την Κύπρο. Επίσης κατέγινε κατεξοχήν με θέματα εικονογραφίας, αλλά και με βιβλιογραφικές συναγωγές. Απασχολήθηκε επίσης με τον Θεοτοκόπουλο, την Επτανησιακή Σχολή του Παναγιώτη Δοξαρά, τους Νεοέλληνες Ναζαρηνούς της Σχολής του Μονάχου, τον Παπαδιαμάντη, τον Κόντογλου, τον Τσαρούχη, τον Πεντζίκη, τη σύγχρονη τέχνη της Ορθόδοξης Εκκλησίας, τον δάσκαλό του Δημήτριο Πάλλα, τον συμπατριώτη του και ομότεχνο, πολύκλαυστο φίλο Δημήτριο Κωνστάντιο, πρόσφατα με τον Χαλκιδαίο Σκαλκώτα και τον Ευβοέα Τάσο Ζάππα, κ.ά. Μετά τη συνταξιοδότησή του ασχολείται, εκτός άλλων, με το Corpus των τοιχογραφημένων βυζαντινών ναών της Εύβοιας και την ιστορία της μεταβυζαντινής τέχνης της Κύπρου.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.